Hasan Ali, Ismail Kamus bincang 'Cinta luar biasa' esok

Harakahdaily
Fri | Apr 17, 09 | 11:13:15 am MYT

KUALA LUMPUR, 17 April (Hrkh) - Jangan ketinggalan untuk mendengar buah fikiran dan pandangan tokoh agama dan pemimpin berkaitan 'Cinta Luar Biasa' yang menjadi tajuk utama Forum Hal-Ehwal Islam di Gombak esok.
Iklan

Antara panelis yang tidak asing lagi, bagi merungkai topik menarik ini ialah Pesuruhjaya PAS Selangor, Dato' Dr Hasan Ali, Dato' Ismail Kamus, Ustaz Solehin Muhyi dan Ustaz Zulkarnain.

Forum terbabit akan diadakan di Dataran Masjid Zakaria, Batu 9, Gombak dan dimulakan pada jam 9.00 malam.

Kata seorang jurucakap kepada penganjur program, beliau berharap penduduk sekitar Lembah Klang dapat hadir beramai-ramai ke majlis dan forum tersebut bagi mendapat input dan tips-tips yang baik, bagi seorang muslim untuk memperbaiki sahsiah perbadi diri di samping mendapat maklumat berhubung isu-isu semasa berkaitan agama. - azm/mks. _

0 komen mengomen :: Hasan Ali, Ismail Kamus bincang 'Cinta luar biasa' esok

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers