Aku ada Simptom H1N1?? Tidak!! Nauzubillahiminzalik.



Ni offline mesej yg aku dapat lepas buka ym td..

Kalau hadapi simptom selesema,batuk,demam,sukar bernafas,pening kepala,sakit tekak mgkn anda H1N1.Minum air susu & buah.Mkn makanan yg dbuat drpd buah krn pihak kami telah menjalankn kajian bhw minuman segar mampu membersihkan atom2 H1N1.Tlong forward kpd rakan2 utk kesihatan bersama.-HOSPITAL SULTAN AMINAH JOHOR...

huhu.. cuak giler Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotaku bile baca offline mesej nih.. Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
kebetulan aku baru balik dari kursus kenegaraan Biro Tata Negara. Hampir semua ada, Rasa/hawa2 demam, ada batuk, ada sakit tekak, ada selsema, pening kepala.. Ya Allah, nauzubillahiminzalik. Mungkin demam urat sebab kepenatan melakukan aktiviti lasak di BTN.. huhu.. Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
Apa-apa pun aku kena chek kat spital jugak esok. huhu..

Doakanlah semoga aku kembali sihat.. amin.. Nak rehat dulu, sakit seluruh badan rasa. Kalau panjang umo nanti aku update pasal apa yang aku buat kat BTN tu selama 5hari 4malam. (bunyi cam pergi bercuti, tapi hakikatnya.. huhu..)
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot Bersambung dalam post yang akan datang. hahaha...

Yang aku heran tuh, babi yang selsema, manusia plak yang sakit.. huhu Ada satu cerita, di suatu hutan belantara. Singa bangga mengatakan bahawa dialah haiwan yang paling kuat dalam hutan tersebut.



Singa : Kalau aku mengaum jer, gerenti semua haiwan2 lain akan lari.

Monyet : Eleh, ada binatang yang lebih hebat dari kau la singa..

Singa terkejut lalu dengan marah bertanya : Siapakah binatang yang berani mencabar aku tu? Aku nak berjumpa dengan dia!!



Monyet dengan selamba menjawab : Babi..

Singa : Hahaha.. Babi si pendek ketot, hidung kontot, takde bulu, warna pink, takde leher, pengotor, dan xhensem lansung. Aku tak takut la.. Cuba kau bagitau. ape lebihnya si pendek tu?

Monyet dengan nada sindiran menjawab : Kau kena mengaum untuk manakutkan musuh. Si babi tu bersin jer. Habis semua makhluk lari termasuklah manusia.. hahaha..

0 komen mengomen :: Aku ada Simptom H1N1?? Tidak!! Nauzubillahiminzalik.

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers