Panas.. Bapak dia punya.. Hampes..



MOHD KHAIRUL AZAM BIN ABDUL AZIZ
, iaitu Penasihat Undang-Undang Gabungan NGO Pembela Negara (Magaran) sebelum ini membuat kenyataan bahawa beliau adalah AHLI PAS di Kawasan Sungai Ramal, Kajang, SEBENARNYA BUKAN AHLI PAS yang berdaftar.


Semakan telah dibuat kepada Pejabat Agung PAS melalui Sekretariat Jom Join PAS dan perkara itu telah disahkan secara rasmi.


Beliau juga telah BERHENTI secara rasmi daripada beramal sebagai Peguambela dan Peguamcara Mahkamah Tinggi Malaya.

Dewan Pemuda PAS Kawasan Serdang juga ingin mengesahkan bahawa TIDAK TERDAPAT Kawasan sebagaimaa yang diadu oleh beliau wujud. Yang wujud HANYALAH Cawangan Sungai Ramal iaitu salah satu cawangan di bawah Kawasan Serdang dan bukannya Kawasan Sungai Ramal.



Ketika di zaman mahasiswa di kampus UKM, beliau pernah memegang jawatan TERTINGGI di dalam TINDAKAN SISWA BERSATU (TSB), iaitu sebagai Presidennya. Suatu FAKTA yang menarik adalah, ketika beliau menjadi Presiden TSB (Pro UMNO), KESEMUA kerusi yang dipertandingkan telah dimenangi oleh Islam Penyelamat Ummah (Kumpulan Pro Mahasiswa) iaitu sebanyak 51 kerusi. Ketika itu, TSB bukan dikenali sebagai Tindakan Siswa Bersatu TETAPI dicatat di dalam lipatan sejarah sebagai TAHUN SAPU BERSIH atau TERSUNGKUR SEPERTI BUZER @ BUZZE (Buzer @ Buzze adalah nickname Khairul Azam di UKM).

0 komen mengomen :: Panas.. Bapak dia punya.. Hampes..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers