Gambar2 Demo Isa

Assalamualaikum, salam perjuangan menegakkan keadilan..
Ana mohon maaf kerana belum sempat untuk menukilkan pengalaman demo baru2 ni. Gambar2 ni pun sahabat2 ana yang ambil. Same jer kalau gamba ana sendiri pun.. Jadi, tengok jer la gambar2 ni. Ada masa aku postkan entri pasal Demo tu yer.. hehe..

Tahniah kepada GMI dan semua rakyat Malaysia yang menyertai perhimpunan baru2 ni, bagi menyatakan ketidakpuashatian kalian terhadap akta zalim Ikut Suka Aku (ISA).

Yang aku pelik tu, ada jugak mangkuk2 pro-ISA datang.. Kui3.. Dah la xramai penyokong, boleh kira dengan jari.. Kahkahkah.. Pigidah, bikin malu jer. Cakap jer beso, nak lawan la, cabar Mansuh-ISA. Last2, xde org pun datang..

Bikin malu jer, kalau jantan wat la skali lagi.. Balik rumah la woi.. Wat malu jer...

Islam Memimpin Perubahan-














0 komen mengomen :: Gambar2 Demo Isa

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers