Nak Menang Iphone 3G?? Hard Disk?

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua anak-anak muridku..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot Hehehe.. Bila masa lak aku ngajo korang nih Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot?? Haha..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot Ntah pape je.

Korang nak menang IPhone 3G tak??
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotTak pun korang nak ExternalHardDisk??




Prize Prize Description
Grand Prize

Apple iPhone 3GS (worth RM2500) x 2 winners
Consolation

Western Digital My Passport Essential 320GB x 10 winner


Haa.. Meh baca.. Join skali takpe. Bukan susah pun. Korang tulis nama, email dan copy paste je. Hehe.. Tak rugi pape pun.. Nak join tak?

Sempenan bulan kemerdekaan ni, (Mungkin sebab kena doktrin BTN kot baru jadi macamni) Hahaha..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotSemangat patriotik tu lebih sikit. Kuikuikui.. Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotHebatnya tarbiyyah BTN ni kan?? Hehehe..

Jadi, sempena bulan kemerdekaan yang ke 52. Meh kita kibarkan Bendera Malaysia kat Blog kita nih. Ala.. Rilek ar brader. Takkan malu kot?
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot Huhuuhu.. ala letak Bendera Malaysia tu je. Jalur Gemilang... kata "Saya anak Malaysia, saya sayang Malaysia" Bla.. Bla.. Bla..

Hah.. Cara nak menang tu senang jer. Korang klik logo I Love Malaysia yang ada kat sebelah kanan blog aku nih. Pastu korang tulis jer la nama korang, email , alamat blog korang dan referrer email. (referrer email tu, email aku la.. " maaz4_kostaq@yahoo.com " Korang jangan tak tulis ye, aku belasah
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotkarang.. Huahuahua..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotsebab korang join dan tau maklumat ni dari blog aku) Hehe... Aku pun tau dari MissGaza. So, macam contest berantai la plak.. Kalau korang hebat sangat, bleh gak nak join quiz merdeka dalam tu.. Aku dah jawab dah. Senang jer soalan dia..

Tu jelah yang korang kena wat. Dah sudah tu. Submit, korang akan dapat satu email. Klik link untuk sahkan email korang. Dan akan keluar code utk gadget/logo I Love Malaysia macam aku nih. Paste jer la kat HTML. Korang sign in blogger, pergi dekat Layout, Add Gadget dan pilih HTML. Paste, dan save. Mudah jer.. Kan3?
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
So, apa tunggu lagi, klik ler logo kat sebelah ni..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

0 komen mengomen :: Nak Menang Iphone 3G?? Hard Disk?

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers