Ust Azhar? Korang kenal ke tak?

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum semua, sempena bulan Ramadhan ni, sukacitalah aku untuk memperkenal dan mengajak kalian semua untuk sama2 mendengar kuliah-kuliah ilmiah untuk menambahkan kefaham kita terhadap Islam serta hukum2nya. Sepertimana Nabi Sallahualaihiwasalam bersabda : Jadilah orang yang berilmu, atau orang yang mengajarkan ilmu, atau orang yang mendengar, atau orang yang cintakan kepada ilmu, tetapi jangan menjadi orang yang kelima, yang tidak berilmu, tidak mengajarkan ilmu, tidak mendengar ilmu disampai serta tidak menyukai orang2 yang berilmu"



Ust Azhar Idrus ni antara Ust favoret aku la, best giler. Tak kering gusi korang dengar, Kira macam selebriti la kaalau kat Negeri Terengganu ni. hehe.. Sambil menadah ilmu, korang boleh la buat kerja lain. Tapi awas, Ust ini orang Terengganu. Nanana.. Ganu kite.. Hehe.. Tapi dah mengajo samapi ke Johor & Kelantan. Ust ni aku kenal masa sekolah menengah dulu, best tak best, sampai aku sanggup fly(Hehe???) bukan fly per, nak g dengar ust ni ngajo je. huhuhu.. Kalau nak dengar dan tonton kuliah2 lain. Kat atas blog aku ni ada tulis. Kuliah.Net. korang tekan jelah. Bukan susah pun.

Renung2kan dan selamat beramal. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Berlumba-lumbalah kita dalam beribadah demi menggapai redha Ilahi. INsyaAllah. Seeru ala barakatillah.

0 komen mengomen :: Ust Azhar? Korang kenal ke tak?

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers