Celamat aRi Layee..

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar, walillahilham..

Assalamualaikum dan selamat ali laye sumer..

Mudahan2 ramadan yang telah berlalu semalam yang terbaik buat kita.. Moga-moga kita akan bertemu lagi dengan bulan yang penuh dengan berkat, keampunan dan nikmat Allah untuk umat manusia beribadah dan mentopap amal dengan sebanyak mungkin, malah dikurniakan plak malam yg lebih baik dari 1000 bulan..

Alhamdulillah, dapat juga umat Islam menyambut aidilfitri pada 1 Syawal 1430 Hijrah.. Ada yang terkejut, dan ada yang telompat2 apabila penyimpan mohor besar raja2 mengumumkan hari rayee... Yeaaaa...

Namun ingatlah tujuan dan matlamat sebenar hari raya.. Iaitu untuk saling bermaaf-maafan dan saling kunjung mengunjung..

Dah2.. Malas aku nak tulis.. Korang bukan nak bace pun. Huhu..

Dengan ni, aku yang bernama Muhammad Al-Amin Hj Salleh sekeluarga mengucapkan kepada seluruh ummat islam SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAF ZAHIR DAN BATIN, terutama Guru2 dan rakan2 di/lepasan :

1. PASTI Bandar Tenggara, Kulai, Johor.
2. SK Bandar Tenggara 2, Kulai, Johor.
3. SK Bandar Tenggara 1, Kulai, Johor.
4. SK Durian Burong, Kuala Terengganu,
5. SK Kubang Ikan, Chendering, K. Terengganu.
6. Madrasah/Maahad Tahfiz Darul Bayan Pinang Merah.
7. Kolej Sains dan Teknologi Al-Quran (KOSTAQ) Besut.
8. KOSTAQ Dungun.
9 SM Sains Agama Yayasan Terengganu.
10. SM Imtiaz Dungun
11. SMA (Atas) Sultan Zainal Abidin, Batu Burok, Kuala Terengganu.
12. Pendaftar2 UIAM Gombak (Hehe.. sory le sbb tak pg daftar walaupun nama dh ada)
13. Rakan-rakan dan jiran di Bandar Seri Putra, Kajang Selangor.
14. Rakan-rakan di Kolej Islam Antarabangsa Selangor (KUIS)

Dan kepada mereka yang mengenali diriku ini.. Ampun dan maaf dipinta, dari hujung kopiah sampai hujung tapak kasut..
Hehe...

Sape2 kenal rumah boleh la datang rumah beraya.. Rumah ku sentiasa terbuka setiap hari pada waktu pejabat.. Hihi.. Datang ler bile2 pon, jangan lepas kol 12 malam sudah.. ada jugak kena halau karang.. ngee.. Gurau jer.. Hehe..



2 komen mengomen :: Celamat aRi Layee..

  1. student kuis ke?

  2. xlah.. student yg duk sebelah kuis..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers