Yeaa.. Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum w.b.t.

Aiwah, kita bersua kembali dalam rancangan Who Wants To Be Aminmenulis.. Kui3.. Perasan giler.. Relax2, jangan berasa luga atau nak muntah. Ianya hanya khayalan semata2.. Hehe..

Baru dapat mesej tadi. InsyaAllah Ibu & Ayah dalam trip Umrah nanti akan singgah di Mesir selama 3 Hari pada 21 Mac/3 2010 ni. Hehe... Sahabat/biah sekalian. Jangan jeles yer.. Hehe..
Ya Allah permudahkanlah urusan ibu dan ayah. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Aminn..

Pesanan buat Ibu dengan Ayah. Datang nanti bawak makanan banyak sket. Hehe.. Kat sini asik makan nasik jer.. (Cam pelik jer ayat nih.. haha..)


Wasalam.

2 komen mengomen :: Yeaa.. Alhamdulillah

  1. salam.
    ya.
    makan nasi baik utk kesihatan.
    lala~

  2. Kalau bab makanan tu,
    jangan lupa abang2 kat atas ni...haha3x

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers