Anda Muslim? Jom menyumbang untuk Gaza!! Make It Alive!

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum w.b.t.

Atas inisiatif dan kesedaran, Perubatan Cawangan Tanta telah menganjurkan kutipan derma untuk membantu Saudara Muslim kita di Gaza, Palestine. Walaupun usaha ini dilihat kecil, namun ia memberi Impak yang besar buat saudara kita disana. Ayuh, andai anda mengaku anda Muslim dan saudara seagama, mari sama-sama kita menyumbang. Sedikit sebanyak dapat membantu dan meringankan beban saudara kita disana. Sumbanglah seberapa banyak anda mampu. InsyaAllah, ia akan dikira sebagai amal jariah kita didunia. Kalau kita tidak berperang mempertahankan Palestine dan Masjidil Aqsa, sekurang-kurangnya kita membantu mereka yang berjuang mengorbankan diri untuk Islam disana. Takbir! Allahuakbar!


Poster yang saya buat untuk sama-sama menyokong Kempen ini! Boleh layari Website Rasmi Kempen Disini

3 komen mengomen :: Anda Muslim? Jom menyumbang untuk Gaza!! Make It Alive!

  1. salam..
    lawa poster tu.. =)
    nak letak dalam blog le4gaza boleh?

  2. Wasalam,
    Time kasih, boleh2.. sila ambik.
    Mmg untuk le4gaza pun..

  3. syukran ustaz..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers