Imanku Telah Mati

Bismillahirrahmanirrahim,

Alhamdulillahirrabbilalamin, Hmm..

Handset saya yang saya gunakan atau namanya MyIman telahpun rosak dan meninggal dunia tidak berherak lagi hampir sebulan lalu. Huhu.. Sedekahkan duit untuk tuan beliau membeli handset baru. Wuhuu.. Jadi, kepada mana-mana yang menghantar Sistem pesanan ringkas (SMS) tidak berbalas, telefon tidak berbunyi. itu tandanya handset saya telah nazak.

http://1.bp.blogspot.com/_Ha7j6dhpIb0/Sl8xLBQvwnI/AAAAAAAAAJg/DIvh1wwLxu8/s400/myiman6-cam.jpg

Yang ada sekarang ni pun, pinjam orang punyer. Mujurlah ada walaupun keypad nombor 5 tidak berfungsi. Bermakna huruf JKL5 tidak berfungsi. Maaf kepada mereka-mereka yang menghantar mesej, bukan taknak jawab salam. Tapi ayat jadi tak cukup sifat. Jika saya jawab ia akan menjadi Sa_am dan begitu juga perkataan yang mengandungi huruf-huruf tersebut.

http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k550i/pic02.jpg

Dan kepada yang membuat miscall, maaf sekali lagi kerana handset yang ada ini tidak dapat mengesan siapakah yang membuat panggilan hangit tersebut. huhu.. Tak tahulah apa masalahnya. Tunggulah ye, kalau ada rezeki, dapat la handset baru. Mana la tahu, ada orang nak hadiahkan. Hehe..

http://2.bp.blogspot.com/_Ha7j6dhpIb0/Sl8wvmQ6C3I/AAAAAAAAAJY/kGvPz3ISnh4/s400/myiman7-usb.jpg
Arwah Handsetku..

Arwah Handset lama saya dulu boleh Dwi Simcard, bermakna sebelum ini saya On Simcard Celcom dan Etisalat. Maka, dengan pemergian handset tersebut, saya hanya dapat mengaktifkan simkad Etisalat sahaja. Huhu.. Dan dengan itu, bermakna no telefon sahabat2 telah hilang dari pandangan. Kepada sahabat yang membaca posting ini, sila email no anda ke aminislamic@yahoo.com @ boleh komen terus diposting ini. InsyaAllah, no anda tidak akan tersebar luas kerana komen disini perlu di approve oleh Admin sebelum disiarkan. Sekian, harap Maklum.

2 komen mengomen :: Imanku Telah Mati

  1. Salam.

    No semua dah hilang ek?
    Bagus la.....

  2. no i ad tak? huhu

    -atiq comel, kuis-
    haha

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers