Aku Pulak Terima Akadnya..

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum w.b.t.

Berbagai ujian dan mehnah aku tempoh selama berminggu-minggu, perit menahan rindu, akhirnya hari ini dapat kami hidup bersama. Bila dua hati bertemu, tiada siapa yang mampu memisahkan kecuali mati.
Hari demi hari aku lalui hanya bertemankan sahabat, walaupun sentiasa disisi, namun tidak sama dengan yang aku miliki kini. Setelah ibunda dan ayahanda dan ahli keluarga tercinta merestui, aku pun segera untuk menunaikan hajat tersebut.

Haa.. Kalau semalam Ust Muzani dah terima akadnya, kali ni aku plak. Yes3..
Maka dengan itu aku terima akad jual beli handsetku yang baru. Tadaa.. Beliau yang ku sayang kini bernama Sony Ericcson w205 setelah handset MyImanku meninggal dunia. Hehe... Terima kasih ibu dengan ayah.

2 komen mengomen :: Aku Pulak Terima Akadnya..

  1. salam ust..
    bape byk nset daa.
    nie baling kat owg arab mane plak??

  2. ala... dah beli handset ke?
    ana petang td baru g survey handset...
    tp dah beli.. tak jadi laa plak... (ayat standard) hahaha...

    ok slamat menggunakan handset baru..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers