Kita berbangga dengan simbol syaitan tanpa kita sedari!

Mungkin ramai yang sudah mengetahui tentang perkara ini, namun ada juga yang tidak sedar, perlakuan mereka sehari-harian sebenarnya telah mengikut telunjuk dan budaya golongan yang bertuhankan syaitan. Mungkin anda pernah mendengar perkataan Freemason, Illmunati dan pastinya Yahudi.


Seringkali hari ini, kita melihat dalam kebanyakan acara terutama apabila bergambar beramai-ramai. Pasti akan ada yang membuat lambang tangan seperti di bawah. Mereka sebenarnya hanya mengikut budaya yang dibawa oleh artis-artis pujaan mereka. Namun, hakikatnya lambang/perbuatan tersebut merupakan tanda seorang ahli Illuminati/Freemason. Dimana, mereka memuja ketua mereka syaitan. Jika, kita teliti dan kaji simbol tersebut menyerupai kepala kambing.

800--2008-608-bushsatan.jpg image by badshahalam

Dan Bekas Presiden Amerika Bush merupakan ahlinya. Sedar ataupun tidak, dalam filem spiderman, setiap kali mahu mengeluarkan benang putihnya dia akan melakukan aksi sebegitu. Dan Inilah perancangan Freemason untuk menyebarkan fahaman mereka. Disini saya sertakan link yang wajib anda lihat dan kunjungi. The Arrivals. Mereka telah membongkar rahsia siapa itu Freemason, siapa dan mengapa setiap bangunan utama didunia diciptakan sebegitu rupa.
Ia mungkin kita boleh katakan tidak sengaja, namun sebenarnya ia sudah dirancang tanpa kita sedari.

http://www.burjdubaiskyscraper.com/2006/diagram/world-tallest-skyscrapers.jpg

Dan yang terkini bangunan tertinggi di Dunia, Burj Dubai merupakan satu daripada simbol Freemason.

0 komen mengomen :: Kita berbangga dengan simbol syaitan tanpa kita sedari!

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers