Saya jadi kaunter pertanyaan ..

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum w.b.t.Justify Full

Berita perkahwinan sahabat baik ana [Ust Muzani] semakin hangat dan bertambah hangit hehe..

Ramai yang bertanyakan ana itu dengan ini..

"Eh, betul ke min? Dengan sape?"

"Ish.. biar betul. Cepatnyer?"

"Angin takde, ribut takde, tiba2 nak kawen?"

"Eh, amin. Betul ke Muzani nak kawen? Tak jemput pun? huhu.."

Hoish... Macam kaunter pertanyaan plak. Dan beberapa persoalan yang macam-macam. Terutama sahabat-sahabat lepasan KOSTAQ & IMTIAZ Dungun. Adeh..

Maka, dengan ini saya memaklumkan berita terbaru. Majlis akad Nikah akan berlangsung pada 20 Mei 2010 pada hari Khamis. Detail insyaallah akan dimaklumkan semula.

Manakala kenduri kesyukuran atau Majlis Walimah akan diadakan selepas musim peperiksaan iaitu pada bulan 7 nanti InsyaAllah.

Ramai yang terkejut, terkesima, [opss..] terkecewa, tak senang duduk, tak senang berdiri, tak senang makan, tak tenang nak study akibat daripada kejutan ini. Ades.. Terutama senior-senior. Kepada ''Abang-abang snior'' Redha jelah, nak wat macamana, semua Allah dah tetapkan. Kena la kawen cepat-cepat. Hehe..

Lebih mengejutkan ia dibuat ketika peperiksaan bakal diadakan akhir bulan ini. Semua orang sibuk nak tau pasal berita ni. Padahal tuan empunya [Ust Muzani] kata kat ana "Tenang jer rasa nak kawen.." Haha.. Memang ramai yang jeles. Harap semua dapat bersabar.

Sebelum-sebelum ni ramai yang memberi komentar terutama Badan Pengurus [BP] PMRAM dan orang luar dari Terengganu. "Eh, Jeles betul tengok, Ust-ust [pelajar-pelajar] Terengganu ni mudah jer nak kawen. Tolong carikan orang Terengganu jugak lah" Hehe.. Luahan ikhlas dari mereka-mereka yang masih membujang.

Jadi harap kepada sahabat-sahabat, jangan kecewa mahupun kecil hati kerana belum dijemput. InsyaAllah sampailah nanti kad jemputan. Ust Muzani pun sibuk untuk persediaan imtihan. Mungkin Majlis akad nikah dibuat secara sederhana. Dan Acara besar-besar bulan 7 nanti. Sekian, Harap Maklum.

0 komen mengomen :: Saya jadi kaunter pertanyaan ..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers