Aku Takut Palestin..

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum w.b.t.

Buat saudaraku di Palestin, begitu juga Konvoi Kemanusiaan Flotilla yang diserang, ingatlah bahawa kami bersama kalian. Jangan sedih, jangan kecewa jangan ditangisi mereka yang telah pergi kerana pemergiaan mereka mendapat syurga dan syahid di sisi Allah s.w.t.

Maaf kerana aku tidak bersama kalian, maaf kerana aku tidak dapat mempertahankan kalian, maaf kerana diri yang kerdil ini hanya mampu berdoa setiap kali selepas solat dan ketika sujudku. Maaf wahai saudaraku, apa yang aku mampu hanya memboikot barangan, facebook, dan hanya mampu membaca berita dan memerhati setiap tragedi yang terjadi.

http://farm2.static.flickr.com/1010/1438637377_5dd2ed8b82.jpg

Sekadar Doa Qunut Nazilah yang mampu ku lafazkan di rakaat terakhir setiap kali solat.


Maafkan Aku juga kerana tidak dapat turun ke jalanan menyatakan rasa kemarahan aku yang tidak tertahan, jika diikutkan hati mahu saja aku mengebom dan menghancurkan Israel dan sekutu-sekutu mereka laknatullah.

Maafkan aku wahai saudaraku, aku takut di akhirat nanti kalian akan menyoal dimana aku ketika kalian dicabul, dibunuh dan dirampas hak sebagai seorang saudara seagama.

http://farm1.static.flickr.com/214/522254460_0684e4a440.jpg

Aku takut Palestin akan menyoal "Aina Antum Ya Kaum Muslimunnn!!!"

0 komen mengomen :: Aku Takut Palestin..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers