Gambar2 Malam Perasmian KEKAL 2010

Bismillahirrahmanirrahim, Alhamdulillah, Majlis Perasmian Karnival Kenangan 80 Tahun Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir 2010. KEKAL '10. sempena Perayaan Menyambut Hari Kemerdekaan [PMHK] Malaysia ke-53 telah selamat berlangsung dengan meriah dan jayanya.

Tahniah dan syabas diucapkan kepada seluruh Adhock pelaksana dan Kontinjen yang telah menjayakan majlis pada malam ini. Tidak lupa kepada tetamu kehormat Pegawai daripada Kedutaan Malaysia, Encik Saiful Anwar yang sudi meluangkan masa untuk merasmikan Majlis pada malam ini.

Beliau memuji PMRAM yang telah banyak berjasa kepada Malaysia amnya dan khususnya Mahasiswa Malaysia yang berada di bumi Mesir. Beliau menyokong penuh usaha dan langkah yang telah dilaksanakan oleh PMRAM dalam menjaga dan memastikan kebajikan anak-anak Malaysia terjaga disamping membantu dan meringankan beban Kedutaan Malaysia Kaherah.

Sebagai sebuah badan yang berdaftar dengan Kerajaan Republik Arab Mesir, PMRAM berhak menjalankan aktiviti dan program selagimana tidak bertentangan dengan undang-undang Mesir. Beliau turut mengucapkan syabas dan syukur kerana banyak jasa-jasa PMRAM selama ini kepada Malaysia. Dan ramai dikalangan pimpinan negara hasil keluaran PMRAM.

Antara gambar-gambar yang hamba sempat rakamkan sebagai kenang-kenangan untuk dikongsi bersama. Walaupun kamera buruk jer, sekurang-kurangnya sahabat-sahabat yang tidak dapat hadir dan telah pulang ke Malaysia turut merasa bahang kemeriahannya. Satu Fikrah Satu Amal, KITA PMRAM.


Semua hadirin bangun mengalunkan asmaul husna, Lagu Negaraku dan Untukmu PMRAM.


Dif-dif kehormat dan VIP serta barisan kepimpinan PMRAM


Akhwat mempengerusikan majlis pada malam ini.


Saf YDP Badan Kebajikan Anak Negeri [BKAN] dan Pengerusi Dewan Perwakilan Mahasiswa [DPM] serta wakil Persatuan Pelajar Malaysia Yaman [Permaya] Ust Wan Muhammad Mizan Wan Abdul Latif


Pemandangan daripada atas Rumah Terengganu.


En. Saiful [Wakil Kedutaan] melepaskan belon simbolik perasmian KEKAL '10


Bendera Gergasi dijatuhkan [Gimik perasmian]


HEWI PMRAM


Kontinjen Syoubro


Tarian Dabus dari Negeri Perak



Persembahan Nasyid daripada Kumpulan Al-Wadi PMRAM.













Kontinjen Terengganu.

Saf YDP BKAN & Pengerusi DPM



Tetamu VIP di pentas utama.


Saf Badan Pengurus [BP] PMRAM



Isteri wakil kedutaan.




Abang-abang nak interframe dgn adik-adik kita ni..


En. Saiful tidak ketinggalan melayan si kecil ini.


Daripada Melaka


Kontinjen Akhawat.


Ayah!! jangan tinggal adek.. Wee.. comel gambar ni..


Kepimpinan bersalaman dengan seluruh kontinjen sebelum meninggalkan pentas.


Kontinjen Akhwat Pahang & Kedah

Kontinjen Akhwat




Ust Mizan, Wakil daripada PERMAYA sempat bertukar-tukar nombor.


Ust Jamal bersama motornya, semasa latihan persembahan malam tadi. maaf gambar tidak dirakam oleh hamba.

Berbincang untuk persembahan gimik perasmian malam tadi.


Koboi kita..


fuhh.. kalau dapat ni, mmg syok..

0 komen mengomen :: Gambar2 Malam Perasmian KEKAL 2010

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers