RoadShow Arma & Dana Syaqah Kini Di Rumah Kelantan

KAHERAH, 6 Oktober - Unit Panitia ARMA PMRAM bersama Unit Dana Syaqah sekali lagi meneruskan pameran bergerak bagi meneruskan penerangan berkaitan antara hak PMRAM di ARMA dan misi pembelian syaqah PMRAM.

Pameran bergerak ini akan berlangsung esok iaitu 7 Oktober pada Hari Khamis di perkarangan Rumah Kelantan Baru di Hayyu Sabik.

Pameran bergerak ini merupakan kali yang kedua selepas dilakukan pada 2 Oktober baru-baru ini di hadapan rumah BKAN Pulau Pinang.

Objektif utama bagi pameran bergerak ini ialah bagi memastikan semua mahasiswa/wi kesemuanya di setiap tempat mendapat penerangan secara terus mengenai ARMA dan dana syaqah.

"Melalui Unit Panitia ARMA, pada tahun ini kita optimis untuk memberikan penerangan secara langsung secara optimum bagi mengembalikan semula sensitivi ahli kita sebagaimana abang-abang kita dahulu," berkata Pengarah Unit Panitia ARMA, Saudara Hanif Musa.

Di samping itu, Pengarah Unit Dana Syaqah, Saudara Khairul Amri berkata menerusi gandingan bersama antara Unit Panitia ARMA dan Unit Dana Syaqah adalah bagi memperkasakan lagi gerak kerja bersama yang mana asal tujuan wujudnya dana syaqah ini ekoran daripada penghalauan PMRAM dari ARMA pada 1992.

"Justeru, ahli mesti sedar bahawa kedua-dua misi ini mesti dijayakan bersama-sama" tambah beliau.

Makluman lanjut bagi pameran bergerak ARMA & Dana Syaqah adalah seperti berikut :

Tarikh : 7 Oktober 2010
Hari : Khamis
Masa : 1) 9.30 pagi sehingga 12.30 tengahari untuk akhwat
2) 1.00 petang sehingga waktu asar untuk ikhwah

Semua mahasiswa/wi dijemput hadir bagi menjayakannya.

Sumber : pmram.org

lihat juga pada : dana-apartmen.blogspot.com

0 komen mengomen :: RoadShow Arma & Dana Syaqah Kini Di Rumah Kelantan

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers