Semoga Cepat Sembuh Hakim..

Aku dan beberapa orang sahabat yang sempat melawat Hakim semalam.

Alhamdulillah, petang tadi sempat melawat sahabat Noorahmad Hakim Mohd Nor@Ngah di ICU Hospital Universiti Ains Sham, Kaherah, Mesir. Beliau kelihatan semakin stabil dan sudah boleh duduk, berbanding semalam yg tenat dan hanya boleh baring.

Keadaan semalam. 21/04/2011 Hakim di ICU ain syams...(T_T)....


Mohon doa, solat hajat daripada sahabat2 dan mereka yang mengenali, juga mohon hulurkan sumbangan untuk meringan beban kos rawatan beliau. Tadi semasa di hospital. Saya diberitahu, kosnya mencecah LE17000 (17Ribu) hanya untuk 4 hari. Allohurobbi.

Penyakit beliau dikatakan 1 dalam 40000. Penyakit yang jarang ditemui. Ia berkaitan saraf. Secara tepat penyakitnya saya tak tahu. Tetapi anggota badannya lemah dan sukar untuk digerakkan. Terutama bahagian pinggang ke bawah.

Noorahmad Hakim yang berasal daripada Kg. Seberang Takir, K.Trganu, adalah bekas pelajar di SMA (Atas) Sultan Zainal Abidin, Batu Burok, dan kini sedang menuntut di Universiti Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Tahun 2 Jabatan Syariah Islamiyah. Merupakan Exco Kebudayaan, Kesenian dan Sukan, Keluarga Penuntut-penuntut Terengganu Mesir.

Untuk makluman, ayah beliau sudah 3hari berada di Mesir untuk melihat dan menguruskannya. Sumbangan daripada sahabat2 amat diperlukan. Sumbangan boleh dihulurkan melalui Biro/Unit Kebajikan KPT Mesir; Saudara Mohd Farezuan b Mat Azahar [+20143877883] atau Saudari Shazazierra bt Sharif [+20112871396]. Terima kasih atas keprihatinan anda!!

0 komen mengomen :: Semoga Cepat Sembuh Hakim..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers