Video : Ni baru betul, sayangkan anak tangan-tangankan.. hak3..

Ramai anak-anak kita sekarang (hah!! anak-anak kita? Kita pernah kawin ke? hehe.. sengal!!) anak-anak zaman sekarang la. Ramai yang dah tak kenal huruf hijaiyyah. (hah, tak pernah dengor la tu huruf hijaiyyah!! Yg korang tau zaman jahiliyyah je. Silap2 itu pun tak tau. huhu..) Maka, jom tengok video ni. Sekadar hiburan dan peringatan buat ibu bapa hari ni. Ni la yang orang kata saVyangkan anak tangan-tangankan..




3 komen mengomen :: Video : Ni baru betul, sayangkan anak tangan-tangankan.. hak3..

  1. This comment has been removed by a blog administrator.
  2. x leh tgok pon....=(

  3. Line internet lambat kot... ana tgk boleh je walaupun guna broadband.. hehe.. comel giler budak yg ngaji tu.. rugi tak tgk..

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers