Beruk BN

media oh..media..cuba la adil sikit...



Tersurat....
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLYRKt2c9uySF-eCqyQimDvCmyV02pdduz2LSqgCoR58RLkOc43v41HMxCAqjtY_l_kvLCOkARi48XNrGqPnJHO5WZcrArXnzjCFIPVnrkJ7TwsTd9Os6pcfrDsulgjIdrhD4ALP5xXx9p/s320/puterr.JPG

MANEK URAI 14 Julai 2009 - Dua orang anggota puteri Umno yang diberitakan cedera dalam insiden membaling batu tidaklah membimbangkan dan tidaklah seperti yang digembar gemburkan jam 1 petang tadi oleh pihak BN.

Kedua-duanya, Nurfarahana Abdol Rahman dan Wan Nor Azziela Pawan Teh, 21, dikejarkan ke Hospital dengan kenderaan awam dan diiringi polis.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan berkata kejdian itu telah berlaku akibat dari provokasi penyokong PAS sehingga mencetuskan ketengangan.



yang tersiratnya..petugas PAS cedera lebih parah dari Puteri amno...tapi kecohnya macam biji mata terkeluar... wartawan arus media perdana..sibuk la keluarkan cerita Puteri cedera...citt cedera tak keluar darah pun...


amno dok buat provokasi media senyap sunyi aje...bisu seribu bahasa...tapi kalau PAS yang mula..kepoh satu malaya...media arus perdana yang hampeh..!!






1 komen mengomen :: Beruk BN

  1. Dah pemimpin mereka mereng, org bawah pun mereng..media pun takut kena talak..Aduhai bangsa ku sendiri..Dimanakah Islam mu itu?

Introduction

Aku hanya insan biasa yang ingin berkongsi sedikit ilmu dan buah fikiran. "Ballighu anni walau ayat" "wazakkir fainnna zikra tanfaul mukminin" InsyaAllah.

LinkWithin

.

Al-Faqir

My photo
Nama Muhammad Al-Amin Hj Salleh. Dilahirkan di Kluang, Johor. Kemudian dibesarkan di Kulai, Johor sebelum berhijrah ke Kuala Terengganu selama 10 Tahun. Kini menetap di Bandar Seri Putra, Kajang, Selangor. Saya sekarang merantau ke bumi Anbiya' Mesir untuk menuntut dengan para Ulama'. Mengambil jurusan di Jabatan Syariah & Undang-undang, Kuliah Syariah Islamiah, Uni. Al-Azhar, Kaherah, Mesir. Moga pelaburan yang Ibu & Ayah lakukan ini akan berjaya menjadi saham didunia dan akhirat. InsyaAllah. Perantau di Bumi Allah. Johor - Terengganu - Selangor - Mesir

Followers